8 Απριλίου 2014

Δικά μας: H Χριστίνα Κελεσίδου και η Τέχνη της ζωγραφικής στο μετάξι


Σε ένα ταξίδι μου στην Αγγλία επισκέφθηκα μια έκθεση ζωγραφικής στο μετάξι και παράλληλα παρακολούθησα ένα εργαστήρι ζωγραφικής στο μετάξι.
Αυτό ήταν!
 ‘Ερωτας με την πρώτη ματιά’ ή ’I was hooked’ όπως λένε οι Άγγλοι ή ‘πιάστηκα στα δίχτυα’ όπως λέμε εμείς! Με συγκλόνισε κατ΄αρχήν η υφή του μεταξιού και πόσο διαφορετικά και υπέροχα συμπεριφέρονται τα χρώματα πάνω σε αυτό το υλικό. Μελετώντας την διαδικασία παραγωγής του μεταξιού, αισθάνθηκα ευγνώμων για τον μικρό μεταξοσκώληκα που ο μόνος σκοπός της 40μερης ζωής του είναι. να μας χαρίσει αυτό το λαμπερό υλικό που έχει αγαπηθεί από γυναίκες και άνδρες.  Τιμώντας λοιπόν αυτό το υλικό θεώρησα τι πιο συγκλονιστικό να το ζωγραφίσω, όπως έκαναν χιλιάδες χρόνια πριν οι Κινέζοι, οι Ιάπωνες και τον προηγούμενο αιώνα οι Ευρωπαίοι που δημιούργησαν αριστουργήματα.


Τα τελευταία χρόνια  με μεγάλη χαρά και μεράκι ζωγραφίζω στο μετάξι και αυτό μου δίνει μεγάλη ψυχική ευεξία.  Οι τεχνοτροπίες που ακολουθώ είναι διαφορετικές, ανάλογα με την υφή του μεταξιού που μου δίνουν την ευκαιρία και την πρόκληση να δημιουργήσω κάτι ξεχωριστό. Χρησιμοποιώ μόνο Ελληνικό (Σουφλιώτικο) μετάξι και ανεξίτηλα ειδικά χρώματα. Παρακολουθώ  εργαστήρια στο εξωτερικό με καινούριες τεχνοτροπίες.
Οργανώνω εκθέσεις και εργαστήρια.


Τα έργα μου είναι χρηστικά και διακοσμητικά.

Το ιστολόγιό μου:  www.metaxi-art.gr


Χριστίνα Κελεσίδου












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου